חמשת פתרונות ההרכבה המובילים עבור נהגי שליחויות

חמשת פתרונות ההרכבה המובילים עבור נהגי שליחויות

במהלך תקופה מאתגרת זו של מגיפת COVID-19 (קורונה), שליחים ונהגי חברות השליחויות חיוניים מתמיד. בין אם זה להמשיך את המסחר בעסקים הקטנים על ידי העברת הזמנות ללקוחות מבודדים ובין אם זה לנהגי משאיות שמספקים מטען חירום לבתי חולים למשל ומצילים חיים, העובדים החיוניים האלה חייבים פתרונות טובים ואמינים כדי להמשיך ולספק לכולנו את המוצרים שאנו צריכים ולהפסיק להשתמש במתקנים זולים שבשעת האמת לא יתפקדו או יהרסו מהר.

להלן רשימת חמשת מתקני הטלפון והטאבלט המובילים של RAM MOUNTS עבור נהגי שליחויות ושליחים ברכב, החל ממתן פתרון לצורך בתחנות עבודה ניידות, ועד מתקנים ל-GPS לניווט. עיין ברשימה שלהלן, שמור על בטיחות ושמור על המכשירים היקרים שלך!

5. RAM ®  Stubby

בסיס למחזיק המשקאות ברכב נועד כדי למקסם את שדה הראיה בשמשה הקדמית ולהרכיב את הטלפון במקום שהוא פחות מסיח את הדעת, ה- RAM ® Stubby ™ הוא בסיס המאפשר פרופיל נמוך שמתאים למחזיק המשקאות הסטנדרטי ברכב בעזרת "סנפירי" תמיכה גמישים שאף ניתן לחתוך ולהתאים לגודל הרצוי בהתאם לרוחב מחזיק המשקאות.

איך זה עובד?

אין צורך לבצע שינויים במחזיק המשקאות ברכב. דחפו את ה- RAM ®  Stubby  היישר אל מחזיק המשקאות עד הסוף.

כעט ניתן לחבר כל  זרוע RAM בגודל B בהתאם למיקום הרצוי. מאחר  וכל אביזרי RAM הם מודולריים, ניתן לחבר את כל מתקן או עריסה של RAM בגודל B למשל אם בבעלותך תושבת טלפון כמו  RAM  X-Grip, RAM Quick-Grip, או אפילו אפשרות RAM Form-Fit .

4. מתקן לרכבים RAM® No-Drill

בסיס מוט זרוע טלסקופית נועד עבור נהגי המשלוחים הזקוקים למתקן נוסף, פתרונות RAM No-Drill מאפשרים ליצור תחנת עבודה ניידת. בסיסים ספציפיים לרכב שלך (כמו גם אפשרויות אוניברסליות), מתוכננים להתקנה לבורגי מושב הנוסע מתחת למסילה. ניתן לחברת את עריסת הטלפון למוט ולזרוע הנדנדה עם  RAM Tough-Tray למחשבים ניידים , או לכל טאבלט בכל גודל. פיתרון הרכבה זה אידיאלי עבור נהגי משלוחים הזקוקים ליותר מסמארטפון לצורך פעילותם.

איך זה עובד?

ראשית, בקר באתר האינטרנט שלנו ובחר את רכיבי ה-RAM שיתנו לך את הפיתרון המותאם לרכב או בחר באחת מהערכות המלאות. לאחר בחירת הבסיס האידיאלי עבור הצרכים הספציפים, יש לחליט איזה התקנים יורכבו ברכב: מחשב נייד, טאבלט, סמארטפון…
את ההתקנה יש להתחיל מבסיס הרכב מתחת לבורגי המושב בצד הנוסע. עיין בסרטון ההתקנה שלנו לעזרה!

3. RAM ®  Tough-Wedge

ה- RAM ®  Tough-Wedge  הוא פיתרון להתקנה לטלפון או טאבלט אידיאלי שמתאים לחלל שבין מושב הנוסע למסוף המרכזי. (כן, האזור הזה שבו אתה תמיד מאבד את המפתחות או הצ'יפס.)

פשוט אך גאוני, ה- RAM ®  Tough-Wedge  יוצר משטח הרכבה בעל פרופיל נמוך, כך שתוכל לנצל את מערכת  הכדור והשקע הכפולים של RAM ® . משם אתה יכול לחבר את מחזיק הטלפון או הטאבלט המועדף עליך כדי לשמור על המכשיר שלך במצב המושלם. המשמעות היא שום חסימת אוורור, מקף או השמשה קדמית.

איך זה עובד?

כבר הזכרנו את ה- RAM ®  Tough-Wedge  שמתאים לחלל זה בין מושב הנוסע למסוף המרכזי. אין צורך לבצע שינויים ברכב או במושב הרכב שלך. לקבלת אחיזה חזקה עוד יותר,  משאבת ההרחבה RAM ®  Tough-Wedge (בתמונה מימין) זמינה בנפרד או בערכות נבחרות.

זיכרון RAM בגודל B המצורף ®  מתאם כדור היהלום מאפשר לך להתחבר לכול זרוע שקע כפול בגודל B ו- מחזיק מכשיר תואם. ומכיוון  שרכיבי RAM ® הם מודולריים, סביר להניח שתוכל לחבר את מחזיק הטלפון או הטאבלט המועדף עליך שכבר בבעלותך, כמו  RAM ®  X-Grip ® ,  RAM ®  Quick-Grip ,  RAM ®  Tab-Tite , או אפילו  GDS ®  Docks  לשימוש עם IntelliSkin ® .

2. בסיס דביק ללוח המכוונים RAM®

בסיס דביק ללוח המכוונים הוא הפתרון לשמירה על השמשה הקדמית נקייה ונראית? זה ישמור על המכשיר הנייד יציב גם בקפיצות ורעידות ויאפשר שימוש בעת הצורך. בעזרת דבק חזק במיוחד שפיתחה M3 במיוחד עבור RAM ® , ניתן להדביק את הבסיס הכדורי על כל משטח חלק. זהו פיתרון הרכבה פופולרי ברכבים שבשימוש קבוע של הנהג או בחברות שמציידות את כל הרכבים במתקן RAM ולמי שלא רוצה להתעסק עם פנים הרכב.

איך זה עובד?

משוקלל עם החלקה נגד החלקה, בסיס זה נשען על לוח המחוונים שלך וכולל משטח חלק במרכז שמוכן להציב תושבת כוס יניקה. זה קסם!

1. כוס ואקום Twist-Lock לעריסת טלפון RAM® X-Grip® 

תושבת טלפון עם כוס ואקום הוא מתקן פופולרי ביותר עבור נהגי משלוחים שמשתמשים ברכבים שונים וצריכים להעביר את המתקן מרכב לרכב. בניגוד לתליוני כוסות יניקה אחרים הקיימים בשוק, לשלנו יש אחריות לכל החיים! והוא גם עובד. תושבת ה- RAM ® XGrip ® תוכננה להתאים לכל מכשיר עם או בלי כיסוי, יחד עם הזרוע שלנו המוגנת בפטנט להתאמת זוית צפיה כמעט אינסופית. מתקן טלפון זה ככל הנראה יהיה המתקן האחרון שתרכוש אי פעם.

איך זה עובד?

סובב את בסיס כוס היניקה למצב הנעילה, יישר את הבסיס למיקום הרצוי על השמשה הקדמית שלך, לחץ על הבסיס ישר אל המשטח ישר, וסובב את הבסיס למצב הנעילה לפני שאתה מרפה. הצמיד את זרוע השקע הזו ואת ה- RAM ® X-Grip ® לקצה אחר ולווילה! כדי למקם את הטלפון במושב, פשוט צבט את קצות ה- RAM ® X-Grip ® כדי להרחיב את השקעים ולהכניס את הטלפון שלך תוך שחרור אחיזתך. עכשיו פשוט לעולם אל תוריד את זה והמשלוחים שלך תמיד יהיו בזמן!

כתיבת תגובה